Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ахмед Халилбашић - Клупа до клупе


Tabla 12:00:00 0




Клупа до клупе


Клупа до клупе, редају се у низу
сједи испред мене, тако ми далека
а тако ми је близу.
Клупа до клупе, само то нас дијели
на дохват руке ми је, а мени се чини
као да нас море дијели.
Клупа до клупе, миришем јој косе
коврџави валови својим таласима
моје мисли односе.
Клупа до клупе, какве су то муке
када умјесто наставникових ријечи
чујем свог срца јауке.
Клупа до клупе, тихи шапат јој чујем
тај шум мирног мора ме опијо
па га често и будан снујем.
Клупа до клупе, љепотом морске сирене
сненим погледом и божанским гласом
је освојила и заробила мене.
Клупа до клупе, нећу више крити осјећања
моја љубав је папирни брод
који препливат ће море међу нама.
Клупа да клупе, више ми тако далеко није
гледам је док љубавне стихове чита
помало се црвени и смије.
Клупа до клупе, на табли написах њено име
заљубит ће се у меме знам
јер су чудотворне ове моје риме.



За Табла Фест 18


Ахмед Халилбашић, VI разред, Прва основна школа Живинице из Живиница, Босна и Херцеговина

Ментор: Марица Ферхатбеговић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост