Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Калина Миленковић - Кад сам била мала


Tabla 10:00:00 0

Тијана Ранђеловић, ОШ „Бубањски хероји“ Ниш



Кад сам била мала



Већина нас се сећа неког догађаја из периода кад је био мали.

Кад сам ја била мала, волела сам да цртам по зидовима. Није било зида у кући на коме нису били моји цртежи, све до онде докле сам могла да дохватим.

Једног дана мама и тата су окречили и строго забранили шарање по зидовима. Мом цртању је дошао крај. Била сам много тужна. Нисам више желела ни у свесци да пишем. То је трајало данима.

Да би ме родитељи развеселили, једног дана, на једном зиду, мама је нацртала Сунце, тата је нацртао облаке, а сека дрво. На мени је остало да завршим цртеж. Сва срећна нацртала сам кућицу, и девојчицу, и дечака, и цветиће, и ласту, и лептира, бубамару, пчелицу  и сваког дана још по нешто. То је био зид на коме је цртање дозвољено. Био је то најлепши зид у кући. Свако ко би дошао код нас дивио би се нашем уметничком делу.

Данас се радо сећам тих дана када сам била мала.




Калина Миленковић, I – 2
учитељица: Оливера Манић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост