Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Стефан Миловановић - МИРИШУ БОЈЕ МОГА ЗАВИЧАЈА


Tabla 10:00:00 0


Данијела Стефановић, ОШ „Вук Караџић“ Житковац ИО Моравац






МИРИШУ БОЈЕ МОГА ЗАВИЧАЈА


Око мене, кад год то пожелим, сећања ме враћају у прошлост и чувају многе лепе успомене.

Из времена мога раног детињства навире мноштво лепих догађаја. Сећам се да сам седео са баком испред куће и слушао како ми прича о доброти и поштењу. Она је била најбоља жена коју сам познавао, поред моје маме. Кад би ме загрлила осећао сам се тако безбрижно и заштићено. Њене речи памтим и чувам дубоко у свом срцу.

Само сазнање да сваког јутра могу да угледам ново буђење сунца, које ме зове да скочим из топлог кревета, представља лепоту живљења. Када говорим о бојама мог завичаја то ме увек подсети на љубав - према мами, тати, баки, мом псу Лакију, цвећу које мама негује испред куће, према путу којим поред мог дворишта пролазе драги људи које волим, према брези која ме поздрави кад пођем и дођем из школе, другарима, учитељици, према сунцу које милује баш моје село.

Не постоје лепше боје - сећања и љубав од мојих, јер најлепши је мој завичај.


Стефан Миловановић, III/4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост