Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ана Златковић - Смешна прича


Tabla 11:00:00 0


Зорица Перић, ОШ „Дража Марковић Рођа“ Смољинац



 

Смешна прича


Многа деца маштају о томе да имају старијег брата. Срећна сам што сам одрасла поред брата старијег од мене три године. Било је кроз одрастање и радовања, плакања и разних догодовштина. Испричаћу вам један догађај који сам запамтила иако сам имала свега шест година. Био је сунчан дан. Мој брат, који се зове Давид, возио је бицикл. Била сам радознала и хтела сам и ја да пробам да возим. Како сам се попела, а пошто нисам умела да мотам педале, пала сам. Мој брат се дуго смејао, а ја сам плакала. Било ми је криво што сам пала, а и зато што ми се смејао. Додуше имала сам малу модрицу од пада, али бака ми је причала да од падања деца расту - оно, и нисам нешто порасла, хоћу рећи нисам толико висока. Сада се заједно смејемо када се сетимо тог чувеног пада...




Ана Златковић, 7. разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост