Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Вања Арсић - Моје срце је велико као табла


Tabla 12:00:00 0




Моје срце је велико као табла


Понекад се у срцу јави чудан глас,
У самоћи, миру и тишини.
У том тренутку ми се чини
Да ми је он једини спас.

Очарана његовом лепотом и сјајем,
Тонем у снове дубоке и меке,
Без размишљања му срце дајем.
Не видећи да сам на ивици провалије неке.

Ћутим и не отварам очи,
Не желим да видим реалност,
Осећам да ће срце из груди да искочи
И зато прикривам стварност.

Али не могу да вечно се скривам,
Полако и смирено очи  отварам.
Не желим да их склапам као да снивам,
И више треперави, збуњени  осећај немам.

Срце је хладно овога пута,
Нестала је ватра која га је грејала.
У  трену  схватих  ужаснута -
Срце је снежна олуја завејала.

Онда сам очи снено затварала
Да бих се осећала вољено,
Сад  сузе у јастуку сам сакрила
Покушавајући да саставим срце сломљено.

Сад затварам очи само да престане бол,
Склапам очи у нади за бољим сутра,
У нади да ће на рану престати да ми додају сол.
И да ће и мени сванути опет разиграна јутра.



За Табла Фест 17


Вања Арсић, 8-3, ОШ "Васа Чарапић" Бели Поток

Наставница: Снежана  Стојановић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост