Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ђорђе Вукеља - Струјно коло


Tabla 12:00:00 0


Тања Вречко, ОШ „Младост“ Нови Београд


 

Струјно коло


Мој деда Влајко је електроинжењер. Он се бави струјом. Моја сестра Лена и ја смо други разред и добили смо задатак у школи да научимо шта је струјно коло.
Питали смо нашег деду да нам помогне и објасни шта је то. Деда је рекао да ће нам испричати све док будемо заједно правили струјно коло. Отишао је по алат, а ми смо остали у соби. Видео сам лампу на столу пало ми је на памет. Узео сам лампу и ставио је на под. Ухватио сам Лену за руку и почели смо да играмо укруг око лампе. Деда је ушао у собу и питао: „Шта то радите?“ Рекао сам: „Играмо коло око струје. Правимо струјно коло!“
Сви смо се смејали и деда нам је направио право струјно коло.



Ђорђе Вукеља, II/4


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост