Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Стефан Турунташ - Моја омиљена животиња


Tabla 11:00:00 0


Јелена Вемић, ОШ „Филип Филиповић“ Чачак






Моја омиљена животиња


Све животиње су лепе, али мени се највише свиђа мачка. Мој први суссрет са мојом мацом је био код мог деде. Када сам јој пришао, почела је да скаче на мене. Убрзо сам схватио да жели да се играмо.

Мачак је сиве боје и има црне пругице по себи. Назвали смо га Цицко. Цицко воли да пије млеко и једе рибе, а понекад лови и мишеве. Он је јако занимљив љубимац. Сваки пут ме дочека када дођем код деде. Притрчи аутомобилу и нестрпљиво скакуће наоколо. Када брат и ја играмо фудбал против тате, Цицко хоће да буде у нашем тиму. Он неуморно трчи за лоптом и чини утакмицу занимљивом.

Дружење са Цицком је јако занимљиво јер је веома дружељубив.


Стефан Турунташ, II-3

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост