Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Дуња Ђорђевић - Пријатељица ми је зато што....


Tabla 12:00:00 0




Пријатељица ми је зато што....



Моја пријатељица је Сара Вучић. Она ми је комшика, живимо једна преко пута друге. Дружимо се од малена, рођене смо исте године 2008.
Сара и ја идемо заједно у школу сваког дана. Када се деси да не идемо заједно, мени је пут до куће много дужи. Понекада пишемо домаћи заједно и то буде врло забавно јер ако некој нешто није јасно, ми покушавамо да објаснимо једна другој, а не да „лупамо глупости“ што каже моја мама. Волимо да слушамо музику, певамо и играмо. Идемо у плесну школу са још неколико школских другарица. Када је лепо време, возимо ролере и бицикл по цео дан. Лети идемо на базен заједно. Волимо да правимо украсе од папира, наруквице и огрлице од разнобојних перли...
Уживамо проводећи време заједно јер се тако боље упознајемо и учимо да делимо и поштујемо једна другу.



За Табла Фест 18


Дуња Ђорђевић, III-2, ОШ „Дубрава Књажевац

Учитељица: Данијела Јеленковић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост