Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Слобода Вујадиновић - Кроз васиону и векове


Tabla 10:00:00 0



Марија Бастић, ОШ „Јанко Веселиновић“ Београд





Кроз васиону и векове


Зурила сам у свог деку, чудила се и правила да разумем. Зашто сам то радила? Причао ми је о стварима које су се десиле пре неколико векова и од тог помало досадног тренутка почела је моја највећа авантура.

Ипак ме је занимало шта је дека причао, па сам отишла да разговарам са мојим добрим пријатељем, научником. Дозволио ми је да будем заморче за његов нови изум-времеплов. Одмах сам пристала. Научник је рекао да ипак мора да доврши времеплов. Нисам била срећна због тога, па када је научник отишао по кутију са алатом, ушла сам у времеплов. Сада почиње гори и узбудљивији део... Уместо да се вратим пар векова уназад, нашла сам се у васиони, можда чак и у будућности. Олакшавајућа околностот је била то да сам имала телефон. Зато сам могла да позовем научника, који би знао да ме врати на земљу. Ипак, зашто не бих мало истраживала? Док сам се ја дивила васиони и њеним чудима, осетила сам да ме нешто гуши. Нисам имала кисеоника! Било је време да позовем научника. Он ме је одмах спасио.

Изгледа да нећу видети како је било пре пар векова. Ипак ми је дека опет објаснио. Изгледа да морам само добро да начуљим уши и све ћу разумети.



Слобода Вујадиновић, IV-3


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост