Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Марта Тасић - Хоћу да видим далеку земљу


Tabla 12:00:00 0




Хоћу да видим далеку земљу


Ноћ тиха и мирна. Једино се чује шкрипа оголелих грана које се од снаге ветра њишу на све стране. Пусти бели облаци су се разишли и на небу су се распрострле звезде.
Из дубоког сна пробудило ме је лупање у прозор. Устала сам и угледала неко светло које је обасјало део моје собе. Била сам уплашена, али и радознала. Пришла сам и видела прелепу вилу. Она је дошла из далеке земље. Својим сићушним и благим гласом објаснила ми је како је доспела баш код мене. Одједном, блесну још јаче и ја затворих очи. Када сам погледала, више нисам била у својој соби. Налазила сам се на пространој, зеленој ливади окруженој прекрасним водопадима и најразнобојнијим цвећем. Пешчана путања водила је до великог, каменог замка, а у њему се налазила прелепа принцеза. Малена вила ишла је поред мене и показивала ми ову чаробну земљу. Упознала сам многе животиње које су разговарале са мном, посетила њихове камене куће. Шетајући по тој необичној земљи наишла сам на једну ливаду пуно шареног, светлуцавог цвећа. Остала сам без даха. Вила ми је објаснила да је то посебно цвеће. Из њега настају виле. Стрпљиво сам чекала како бих била сведок тог чудесног призора. Било је заиста невероватно. Како су се латице лагано отварале, дизао се сребрни прах и извиривале су преслатке главе малих вила. Незаборавни тренутак!
Мрак се полако спуштао и сви су почели да журно одлазе својим кућама. Нисам знала где ћу. Вила ме је одвела принцези у камени замак. Она је била јако усамљена. Живела је сама, и поред свог раскоша који је имала у замку, била је несрећна. Желела је да чује нешто о мојој земљи па сам јој причала. Била је јако заинтересована и пажљиво је слушала сваку моју реч. Нажалост, дошло је време да се вратим кући. То је јако растужило и принцезу и мене. Морала сам да обећам да ћу је често посећивати.
Дани су пролазили, чежња да поново видим ту земљу била је све јача. У глави ми је стално одзвањало лупкање у прозор, као и принцезине речи. Ноћима сам нестрпљиво ишчекивала долазак виле која би ме одвела својој новој другарици. Та чаробна земља оставила је на мене велики утисак и неизбрисив траг. Била је то Земља малих вила.


За Табла Фест 18


Марта Тасић, VIII/3, ОШ “Милан Ракић“, Поповац (Ниш)

Наставник: Марија Глиџић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост