Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ведад Срабовић - Трновит пут до истине


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Трновит пут до истине


Прољетни зраци су продирали на мој прозор. Ја сам се трудио да не устанем, али устао сам. Обавио сам јутарњу рутину и кренуо у школу.

Док сам ишао према школи, сјетио сам се да је данас такмичење између мене и наставнице Марице. Такмичимо се ко ће написати бољу писмену вјежбу.

Дошао сам у школу и угледао хрпу дјеце и спремну наставницу Марицу. Није ми било свеједно. Морам се такмичити против генија. Извадили смо своје радове, наставница је читала своје. Зажмирио сам, и све док је она читала, у својој глави сам правио филм. Било је супер. Завршила је и сви су јој пљескали. Фантастичан састав. Дошао је ред на мене. Доста времена сам уложио у овај састав. Док је наставница Марица сјела, као да сам јој прочитао мисли, и знао сам да ће урадити исто што сам ја урадио док је она читала. Док сам читао баш се видјело да ужива. Завршио сам и имао сам мањи пљесак него наставница. Мало сам размислио и одлучих да на папир дјеца напишу своје мишљење. Наставницу су сви похвалили, а мени су написали да сам преписао. Осјећао сам се понижено. Покушао сам доказати да нисам преписао, али без успјеха. Настала је свађа. Са стране је то проматрала наставница Марица. Стално је гледала у мене и видјела је ту неку истину. Полако устаде са столице и дође до мене. Одједном се зачула огромна тишина. Наставница ме загрли и рече: Слушајући Ведада видјела сам да говори истину, тако да ћу ја рећи да је Ведад побиједио. Тада се зачуо највећи пљесак, а ја сам био најсретније дијете на свијету. Сви су навијали за мене, чак и наставница Марица.

То је за мене био један најбољи и доживљај за памћење.



Ведад Срабовић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост