Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Теодора Павловић - Пријатељ ми је зато што


Tabla 12:00:00 0




Пријатељ ми је зато што


Другарство је нешто лепо,
нешто нежно и неизбежно.
Ја имам другарице не зна им се број,
али моје срце дајем Мици лепој.

У другарству срећу и тугу делимо,
веселе дане заједно проводимо,
а кад туга закуца на врата,
ту је мој друг као мама, као тата.

Јуче ме је болело око,
а Мица око мене одмах скоком,
помоћ ми пружила,
цео дан се са мном дружила.

Она за мене увек  брине,
јер то прави пријатељи раде,
брину једни о другима,
деле тајне, радују се, смеју се
и заједно будућност граде.




За Табла Фест 18


Теодора Павловић, II/2, ОШ „3. октобар“ Бор

Ментор: проф.разр.наст. Дејана Борановић Маринковић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост