Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Љубомир Живковић - На табли је писало једно име


Tabla 12:00:00 0




На табли је писало једно име


Од скоро у мени живи један чудан, шарени свет. Нисам се ни сам још привикао на њега, а већ се ушуњала и она.

Постала је господарица мог света. Украла је сунцу зраке и уплела у своју плетеницу. Делић неба је нашао дом у њеним очима. Птице су занемеле постиђено кад она проговори. Није важно да ли напољу падају кише, бесне олује, дувају ветрови... Мени је довољно да је видим и да јој чујем глас, и одједном све постане лепршаво и срећно. Хиљаду шарених лептирића лети око мене. Голицају ме по стомаку. Смејем  се без разлога. Сви ме чудно гледају. Не знају шта се дешава у мојој глави. Мисли ми лете куда оне хоће, без циља, сударају се, врте у круг. Једино  што желим је да њу сачувам од свих. За себе. Да је ставим под кишобран дугиних боја и заштитим од кише.

Чезнем да јој кажем најлепше речи, покажем најдубља осећања. Али нећу јој рећи!

Речи су снажне и једино вреде кад се отћуте. Кад остану да заувек живе у нама, тако неизговорене.

Можда само, кришом, напишем њено име на табли ♥



За Табла Фест 18


Љубомир Живковић
, 7/3, ОШ "Васа  Чарапић" Бели Поток

Наставница: Снежана  Стојановић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост