Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Харис Халилбашић - Написао сам пјесму баш моје висине


Tabla 11:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Написао сам пјесму баш моје висине


Док пишем стихове, нечег сам се сјетио
зашто не бих пробао
па на својим пјесмама летио.
Написао сам једну, баш моје висине
вјерујте ми да је лијепо
кад те твоја пјесма под облаке вине.
Носила ме лако, све до плавог неба
склањао сам облаке
да би сунце засијало баш како треба.
Расту пјесме моје, расте и моја нада
до њих кад порастем
стиховима ћу се борити да мир завлада.
Растао сам још, букет стихова о љубави направио
па их под њен прозор оставио.
Написат ћу још једну, у стихове ћу јој тајну скрити
ко је срцем буде читао
знат ће како са мном може сретан бити.



Харис Халилбашић,  VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост