Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Нина Бислими - Пријатељ ми је зато што


Tabla 12:00:00 0




Пријатељ ми је зато што


Пријатељ је имењакиња моја
мила и добра,
она увек са мном све проба.

Ко мафин је фина,
моја другарица Нина,
мила је и лепа
и весело ми увек тепа.

Због њеног осмеха веверице
и мени се насмеје лице,
а кад је туга у њеним очима,
моје је срце снено ноћима.

Са њом је слаткиш слађи,
са њом су сви млађи
и увек ми се нађе
кад ме невоља снађе.

Зато сви другари света,
чувајте своје пријатеље драге,
да вам дуже трају,
да вам дуже дају,
своју љубав, свој осмех
и ведре дане многе!



За Табла Фест 18


Нина Бислими, II/2, ОШ „3. октобар“ Бор

Ментор: проф. разр. наст. Дејана Борановић Маринковић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост