Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Мелиса Хусеиновић - Моје мјесто из маште


Tabla 16:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Моје мјесто из маште



Када сам усамљена и када ми је досадно, често завирим у свој кутак маште.
Тамо нађем пут у неко чаробно шарено скривено мјесто за које само ја знам и имам кључ који нитко не може имати. На том мјесту осјећам смиреност моје душе и када зажмурим у један трен сам на облацима који се крећу возом на далек пут. Прошли пут сам одлетјела у прошлост мојих снова тамо гдје сам имала најлуђе пустоловине, те их налазим сваки дан све више и више.
Стварни свијет ме не држи толико да не размишљам о том мјесту јер то је моје мјесто изван стварнога свијета. Када се вратим, пожелим нове авантуре за нови дан и нови свијет.



Мелиса Хусеиновић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост