Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Маша Микић - Драги уметниче летења


Tabla 08:00:00 0


Сања Микић, ОШ „Светозар Марковић“ Лапово





Драги уметниче летења,

Зовем се Маша, волим да цртам, пишем приче и читам. Ја сам једна обична, помало необична девојчица. Мој највећи сан је да постанем уметница и да летим авионом. Читала сам једну лепу књигу. Писац те књиге је Антоан де Сент  Егзипери, који је по занимању био пилот. Он је много волео летење и авионе. Писао је о њима. А ја пишем теби, јер само ти можеш да ми помогнеш да остварим свој сан...
У мом сну сам летела и била пилот. Пробудила сам се с осмехом на лицу. Схватила сам да смо Антоан, ти и ја слични. Нас повезује уметност, искреност и љубав према стварном свету,морамо схватити и разумети колико волимо оно чиме се бавимо. Свако од нас треба да пронађе себе у нечему. Моја бескрајна и неисцрпна инспирација су авиони, птице и летење. Стално их цртам. У мојој машти и ја летим са њима, добијам крила и обиђем сва места на овој планети, а што је најслађе моја путовања су потпуно бесплатна. Онда кад се уморим од путовања, распакујем свој огромни кофер снова и маште и кренем да цртам скицу своје нове летелице. Хмм... још мало као велики Леонардо да Винчи! И он је тако имао визију још некада давно да ће човек полетети. Моје летелице су сјајне! Прва моја летелица била је картонска кутија, уживала сам док сам је правила, наравно у томе сам имала велику помоћ своје сестре. Али ти ме вероватно разумеш, јер си и ти некада био дете. То тако и почиње, прво смаштамо шта желимо да будемо кад порастемо, а онда то и остваримо. Све зависи у ствари колику жељу имамо. Ја знам да си ти завршио озбиљну школу и то није баш онако као у серији, па пола мојих другова из одељења желе да постану пилоти, а имају двојку из математике и не могу да потрче два круга око школског игралишта. Мора много да се учи и ради. Пријемни испит је озбиљан. Интересује ме колико има девојака пилота? Имам ја и неке сјајне цртеже униформи, дизајнирала сам их специјално за девојке пилоте. Требало би мало да уведемо неке дизајнерске новине. Можда да променимо боју за почетак, да не буде све тако сиво. Пуна сам неких идеја и све што осмислим ја то нацртам или напишем.
Ја летим на крилама маште, а ти у својој летелици. Волела бих да се упознамо и разменимо летелице, али стварно и искрено од срца.





Маша Микић, 6/3

Рад награђен на литерарном конкурсу „Писмо пилоту“ у организацији аеродрома Морава у Лађевцима код Краљева



«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост