Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Анђела Васић - Обавезе


Tabla 13:00:00 0


Данијела Оцокољић, ОШ „Никола Тесла“ Раковица – Београд




Обавезе


Седим за столом
да напишем неки стих,
о чему да пишем питам ја њих?

Мама, тата, дајте неку
идеју добру,
или да сама напишем нешто
као пробу.

Рече мама:
„Пиши нешто сама“.
Јер она нешто у кухињи ради,
а баба стално цвеће сади.
Комшија на тераси стално пуши,
своје ће здравље тако да  наруши.

Сви су нешто заузети
и не могу да ми помогну,
могу само да ми одмогну.
Боље да сама напишем нешто,
умем и ја да римујем вешто.

Као на пример: неко седи, неко дрема,
Мама у кухињи нешто спрема.
Неко шије, неко се брије,
Неко лепе снове сања,
другарица пева и зове се Тања.

Неко зида, неко слави,
неки раде као мрави,
а ја седим и стихове пишем,
колики труд, не могу да дишем.

Мама је просула неко уље,
какав баксуз, нестаде струје,
Не могу стихове више да пишем,
ништа се не види,
надам се да ће да Вам се свиди!



Анђела Васић, IV/5

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост