Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Стефан Глигић - Моје одељење и ја


Tabla 14:00:00 0


Гордана Станојевић, ОШ "Краљ Александар I" Београд



Стефан Глигић


Моје одељење и ја


У овом саставу описаћу вам моје одељење и мене са њим.
У мом одељењу има много паметне деце. То је тако и то знам, зато што на сваком контролном има више петица него свих других оцена заједно. Понекад се догоди да учитељица да обичнији контролни па буде мање петица. Морамо да видимо да нисмо баш толике паметнице и да морамо да учимо. Ја сам солидан ученик, имам петице и неколико четворки. Учитељица је добра и пуна разумевања, баш за пример. Ако је будемо слушали сигуран сам да ћемо постати добри људи као што је она. У мом одељењу сви су добри другови. Нема никакве врсте насиља нити одбацивања. Чак и кад би га имало, насиље би увенуло, а процветало би другарство. У овом одељењу су сви поштени. Нико не жели никога да превари, исто онолико колико не жели да неко њега превари. Ценим поштење као једну од много врлина које треба да имаш да би био добар човек. Често замишљам како би ова земља била много боља кад би њом управљали људи који су као моје одељење. Наша мана је што волимо да причамо без престанка. Надам се да ћемо то да исправимо. Волим да идем на рекреативну са другарима. Тамо причамо, играмо се, дружимо и смејемо. Највише волим да одемо у собу, јер се тада осећам као да имам своју кућу коју делим са другарима. Тамо играмо и игрице за које до тад нисмо имали прилику.
Пријатељство је најважније. Волим своје одељење и никад га не би мењао за иједно друго.

Стефан Глигић, 4-4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост