Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Маша Керановић - Моје место под снегом


Tabla 14:00:00 0


Слађана Толанов, ОШ „Јован Јовановић Змај“ Змајево




Моје место под снегом


Моје место је предивно под снегом. Пахуље весело падају и прекривају целу улицу. Мојој срећи нема краја. Пао је први снег!
Сво дрвеће и куће обојио је у бело. И стазе су биле прекривене снегом. Одмах сам истрчала напоље и почела да правим Снешка Белића. Успела сам! Убрзо су ми се придружили и другари. Весело смо се грудвали. Било је дивно!
Поред нас су пролазили људи увијени у шалове са капама на глави. За њима јури хладан ветар. Дува, прође кроз улицу и одлази негде даље. Зубато сунце вири иза снежних облака и греје мокре и клизаве стазе. Испод снега провири понека травка. И она се смрзла, као и врабац испод стрехе. Једва чекају пролеће!
А ја? Ја волим зиму, јер је весела и бела.




Маша Керановић, III-1

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост