Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Михајло Димитријевић - Лав


Unknown 16:00:00 0

Сузана Јанковић, OШ „Васа Чарапић“ Бели Поток

 
Лав


Гледао сам лава како мирно спава,
а у сну му стоји уздигнута глава.

Чак и када спава моћан је и снажан,
а кад је најслабији велик је и важан.

Његова је грива симбол лавље моћи,
он је најопаснији у својој мирноћи.

А кад снажно рикне, ја се стресем тада,
нико снагу његову не може да свлада.

Волео бих да сам лав у људском облику,
да се мене плаше кад ми виде слику.

Волео бих да имам, људску гриву моћну,
да ме свако поштује и дању и ноћу.

Трудићу се да будем, моћан као лав
и да увек градим непобедив став.


Михајло Димитријевић III/1

Награда на међународном литерарном конкурсу „Краљевство белих рада" у Црној Гори и штампана је у зборнику фестивала


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост