Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Димитра Полић - Осмех који ми значи


Unknown 14:00:00 0




Осмех који ми значи


П
остоје многи осмеси који би могли да нам значе, који су нам значили много или можда мање, али увек ће их бити. Када некоме помогнем и видим тај пресрећан израз, одмах ми буде топлије око срца, а и ја сама будем срећна јер сам некоме бар мало улепшала тај дан. Одувек сам волела да учиним нешто лепо за другог и да му помогнем на било који начин. Ко не би волео да види искрен осмех пун радости? Наравно, има много осмеха који ми значе или су ми значили; поносни осмех родитеља, породице, осмех драге особе, друга, другарице, и мени врло посебан: осмех вољене особе.
Када смо заљубљени, осмех те особе нам постане најбитнији и најлепши на свету. Не излази нам из главе слика тог прекрасног осмехивања. Мени много значи осмех, заљубљени поглед вољене особе, тада ми је он најдивнији на целом свету и не могу да скинем поглед с њега. Особе које се увек смеју су по мени много атрактивније од оних које су стално озбиљне. Такође, осмех који ми много значи јесте онај који ми упути драга особа док сам на сцени и глумим, некако ми одмах буде лакше када видим да ме та особа посматра са пуно одушевљења и бодри ме. Онда само имам жељу да будем још боља. Волим када ми се неко осмехне без икаквог разлога, насмејани људи изгледају увек много отвореније и дружељубивије. Чак и мислим да је на дечаку најбитнији осмех.
Било какав осмех може да нам значи, али једино они искрени, прави и пријатељски, пуни љубави, могу да се броје.


За Табла Фест 15

Димитра Полић, 8. разред, Француска школа у Београду, Ecole francaise de Belgrade, Serbie
Ментор: Оливера Потић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост