Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Лејла Шеховић - Свако дете срећног лица чува једна породица


Unknown 10:35:00 0


Ениса Кајевић, ОШ ,,Рифат Бурђжовић Тршо“ Нови Пазар

Свако дете срећног лица чува једна породица

Улица сива, мокра
Студена, дуга...
На њој дечак гараве косе
У очима му туга.

Зашто дечак са звездама у очима
И месецом у коси
Ноћу лута сам?
Зашто проси?

Зар никог нема?
Зашто су сва срца хладна стена?
Има ли дом?
Чека ли га неко
Ко ће му дати топло млеко?

Има ли мајку
Да га љубављу купа?
И зашто у овој хладној ноћи
Нису скупа?

Жао ми дечака.
Ноге му босе, промрзле , крваве.
Лактови поцепани.
Зар тату нема да га од немани брани?

Ја сам у дому топлом,
Сигурном, меком.
Мама ме покрива,
Отац по коси мази.
Ко гаравог дечака ноћас пази?

Безброј питања,
Само један одговор је прави.
Свако дете срећног лица
Чува једна породица.


Лејла Шеховић, VIII-3

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост