Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Јована Мићуновић - Главни јунак моје причe


Tabla 10:00:00 0


Горан Дробњак
професор разредне наставе
Зеленика, Херцег Нови, Црна Гора






Главни јунак моје причe


Мој јунак је мој тата. Ја га пуно волим. Он је увијек ту за мене.
Нажалост, он је често на броду јер је поморац. Некада тамо остане и до 12 мјесеци. Мој тата је јак, сналажљив и поштен. Никада не галами на мене. Вриједан је и привржен нашој породици, ризикује свој живот да нам донесе новца. Научио ме много тога – слова, бројеве... Сваки пут када се врати са брода, ја заплачем од среће. Купи и донесе много тога, од одјеће до играчака, али ја ништа не тражим. Увијек се плашим када крене на пут или, пак, када треба да стигне јер путује авионом, некада и по 3 – 4 дана. Авион може да падне и то ме веома брине.
Због свих његових особина, он је за мене највећи јунак.




Јована Мићуновић, V a, ОШ „Илија Кишић“, Зеленика, Херцег Нови, Црна Гора

Ментор: Горан Дробњак


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост