Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Андреј Петровић - Моја најдража игра с пријатељима


Tabla 12:00:00 0




Моја најдража игра с пријатељима


Моја најдража игра настала је давно, још кад су диносауруси владали светом. Настала је кад сам ја имао пет година.
Играо сам је с другом Томиславом и другарицом Машом. Моја другарица је била змај шминке, а ја змај ауто. Тома је био власник. Купио нас је док смо били бебе, а шта смо јели да бисмо порасли, сазнаћете после кратког блока реклама.
-Дис - платићеш мање.
Крај реклама.
Јели смо жваке. Али праве правцате жваке. Машина мама сваког дана када је долазила, давала нам је жваке.
Друга моја најдража игра такође је настала у време диносауруса, али ову сам играо само са Томом. Опет рекламе.
- Увек свеже, увек близу, увек Макси.
Крај реклама.
Имали смо једну покварену тастатуру и дрвену кутију за играчке. Кутију смо замислили као монитор. И играли кобајаги  тркачку игрицу.
Када се сетим тих времена буде ми топло око срца. Поготово зато што се с Томом и даље дружим.
И само сам једну ствар хтео да кажем:
- Спонзор састава је Рода, тамо где је породица.



За Табла Фест 18

Андреј Петровић, 5/3, ОШ „Никола Тесла“ Београд

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост