Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ахмед Халилбашић - Папагај Рики


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Папагај Рики


Желио сам да и ја имам лијепог папагаја
Хтио сам да имам властитог музичара
Да ми пјева када ме тужне мисли море
Да ме орасположи кад дођем из школе

Изабрао сам једног, Рики сам га звао
У златни кавез као саливен је стао
Крила су му била разнобојних шара пуна
А његову главицу окитила је од перја круна

Желио сам да га научим и неке нове ријечи
Да Сањи зна умјесто мене, волим те, рећи
Да ме увијек одмара његове пјесме звук
Хтио сам, а од њега добих само тужни мук

Чак ни храну ни воду он погледати није хтио
Покуњен и скупљен веома тужан је био
Кад би случајно успио произвести који цвркут
Није личио на пјесму, већ више је личио на јаук

Видјех га како тужно гледа птице на грани
У тренутку схватих ко му весео цвркут брани
Златни кавез и сребрне здјеле за храну и воду
Нису га чинили сретним, он је желио слободу

Од ње су га дијелила та украсна врата мала
Тако лијепа, а колико пуно патње су задала
Отворих их брзо и рекох, Рики слободно лети
Рашири своја лијепа крила и до сунца узлети

Крештавим својим гласом одговори мој љубимац
Хвала ти, видиш и сам да нисам добар глумац
До сунца моје јато не лети никад
Али бих волио летјети у Птичији Град бар некад

Сретан сам што схватих за чим Рики жуди
Сад ме он ујутро својом пјесмом буди
Не постах заробљеник својих себичних жеља
Сад умјесто роба имам правог пријатеља


Ахмед Халилбашић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост