Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ирена Сретић - ПЛАШЉИВАЦ


Tabla 08:00:00 0

Ирена Сретић



Ликови: брат, сестра и школски зубар
(Радња се дешава испред зубарске ординације. На сцени су брат и сестра.)

СЕСТРА: Хајде, уђи!
БРАТ: Нећу!
СЕСТРА: Ма улази, не плаши се!
БРАТ: Нећу! (Молећиво) Хајде да се вратимо у учионицу. Они сигурно раде нешто много занимљиво.
СЕСТРА: Да, пишу! (Подругљиво.) То је оно што највише волиш! Хајде, улази више! (Отвара мало врата.)
БРАТ: Нећу!
СЕСТРА: Али зуб ти се клати!
БРАТ: Па нека се клати, шта има везе!?
СЕСТРА: Па кући ми се жалиш како не можеш да једеш. Улази!
БРАТ: Нећу. Ако сам ти се жалио. Нећу ни да једем.
СЕСТРА: Како то мислиш нећеш ни да једеш?
БРАТ: Лепо, нећу. Нећу да једем, пићу сокове, воду, млеко... Могу и мало супе.
СЕСТРА: Ма зашто се плашиш? Зубар је одличан. Неће те ништа болети, веруј ми!
ЗУБАР (отвара широм одшкринута врата своје ординације): Шта је било дечице? Шта се ту препирете?
БРАТ: Ништа. Није ништа. (Покушава да оде.)
СЕСТРА (љуто): Како није ништа! Реци истину!
ЗУБАР: Хајде, слободно реци!
БРАТ: Ма стварно није ништа.
СЕСТРА: Баш си кукавица! (Обраћа се зубару.) Знате, један зуб му се клати, али мој брат је таква кукавица и страшљивац и, и, и не знам шта још (љутито). Убеђујем га данима да дође и једва сам га данас довукла до Ваших врата.
ЗУБАР: Добро. Не плаши се. Уђи та погледамо тај зубић што те мучи.
БРАТ: А, не! Не улазим ја тамо.
ЗУБАР: А зашто!?
БРАТ: Ко зна шта ће ми се десити на оној столици!
СЕСТРА (обраћа се зубару): Ето, рекла сам Вам да је плашљивац.
ЗУБАР: Добро. А могу ли да само погледам тај твој зубић?
БРАТ (помера се мало од зубара и зине): Ево.
ЗУБАР: Само мало. Не видим га најбоље. (Одлази, узима клешта и враћа се.) Зини мало јаче!
БРАТ (зине јаче): Овако!
ЗУБАР (вади клешта са зубићем): Да ли те је овај малиша мучио?
БРАТ (изненађено): Али, како сте успели? Па нисам ништа осетио!
СЕСТРА: То сам ти и рекла, али ниси ме слушао!
ЗУБАР (помилује дечака по глави): Ако идеш на време зубару и редовно переш зубе, неће бити потребе за великим оправкама.
БРАТ (срећан): Хоћу! Све то хоћу! Знате, Ви сте најбољи зубар на свету!
БРАТ:      Наш је зубар даса прави,
зубић кварни он поправи.
Нема бола, нема суза,
услуга је увек брза.
СЕСТРА:  Радују се сви другари,
зубићи нам свима здрави!
А за оног што их нема
Зубић вила поклон спрема.

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост