Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ахмед Халилбашић - Пјесма


Tabla 09:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Пјесма


Да пјесму напишем нису ми потребни
прибор ни алати
све што требам то ми љубав може дати.

За писање пјесме није потребно
пуно знања имати
идеју за њу ти и птица у лету може дати.

И када видим да ласта прољеће најави
у мојој глави се
и тад идеја за пјесму јави.

Поглед на небо и дугу послије кише
поново ето идеје
да се лијепа пјесма пише.

Кад на вјетру мирисно затрепери цвијеће
поново из мог срца
ето идеје за пјесму сљедеће.

Идеју ми даје и нешто сасвим мало
тада поново могу писати
ако ми је до тога стало.

Када љепоту њену желим описати
очаран погледом
и тад пјесму могу написати.

Ако у мени плане једна мала искрица
загрије ми душу
и тад пишем пјесму право из срца.

Ја сам сретан док пишем стихове
а да ли су добри
нек о томе други говоре.



Ахмед Халилбашић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост