Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Марко Милетић - Пријатељ ми је зато што...


Tabla 12:00:00 0




Пријатељ ми је зато што...


Другарство је једна од најлепших ствари. Имати најбољег друга и бити нечији друг, значи бити искрен и волети свим срцем. Важно је имати некога на кога можемо увек да се ослонимо.
Мој најбољи друг зове се Миломир, а сви га зовемо Мићко. Упознали смо се још у предшколском. Са њим проводим одморе и поверавам му своје тајне. Помажемо један другом. Када сам тужан, знам да је он увек ту да ме насмеје. Најважније ми је што крај себе имам друга да ме утеши и подели са мном своје тајне. Највише времена проводимо у школи, посећујемо се и ван школе. Обично идем код њега за славу. Искреност је особина коју највише ценим код њега.
Сви треба да имају друга на кога могу да се ослоне. Тада су ти бриге мање, а срећа је већа.



За Табла Фест 18


Марко Милетић, пети разред, ОШ „Горачићи” Горачићи

Наставник: Чедомир Сандић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост