Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Адин Мујановић - Лаж


Tabla 15:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Лаж


Тај дан је почео као и сваки други. Спремио сам се и кренуо у школу. Пред школом ме је видјела наставница и рекла ми да послије часова дођем до ње. Помало ме било страх. Читав дан сам мислио зашто ме зове.
       
На крају морао сам код наставнице. Улазећи, видио сам свој лист на којем сам радио тест. Тог тренутка знао сам шта се дешава. Добио сам 2, али сам наставници рекао да сам добио 5. Наставница ме је гледала и љутито упитала: "Зашто си ми рекао да си добио 5?!"

Шутио сам, било ме је стид. Убрзо је дошла разредна којој је наставница испричала шта се десило. Бојао сам се. Нисам знао шта да урадим. Убрзо су сазнали и моји родитељи. Наставница ми је рекла да више никада ово не радим. Умјесто 5 уписано ми је 2. Овај моменат никада нећу заборавити и ово се никада неће поновити.
       

Адин Мујановић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост