Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Амина Дедић - Стид због лажи


Tabla 16:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Стид због лажи


Требало је звонити за почетак часа. Зраке жарког сунца су се пробијале кроз прозор кабинета биологије.

Наставница ми је још прошли час рекла да се припремим и да ћу морати одговарати задње три лекције. Попут муње страх је прострујао кроз моје тијело. Шкрипећи врата се отворише и наставница уђе.

Сјела је за сто и почела листати дневник. "Да ли сам некоме рекла да данас мора одговарати?", упита наставница. Одједном над кабинетом завлада мир и тишина. Мала, буцмаста дјевојчица са руменим образима рече: "Да наставнице, рекли сте Амини." "Је ли, Амина, зашто се ниси јавила?", упита наставница гледајући ме испод напола спуштаних наочара. Правећи се да ништа не знам, помало уплашено рекох: "Не, наставнице, нисте ми рекли да требам данас одговарати." "Добро, Амина! Да ли неко други жели одговарати?", упита наставница. Нико се није јављао и наставница рече да ћемо учити нову лекцију на страни деведесет.

Била сам неописиво сретна што сам се извукла да не морам одговарати, али ме је и било стид због лажи коју сам изговорила. Сви су знали да лажем, а ја се и данас питам да ли је и наставница знала.


Амина Дедић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост