Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Мухамед Дураковић - Мама


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Мама


Мамице моја мила
Сузо моја исплакана
У тешком часу кад си била
Крварила је у срцу мом дубока рана
Тренутак сваки тиха молитва
Излијевала се са усана мојих
Чврста као неосвојива тврђава
С дјечијом сузом болест освоји
Мамице моја мила
Бригу си од мене крила
Ја сам баш увијек био
За тебе весео и смио
Памтим твој уморни ход
Кроз дуги тамни ходник
За мене ћеш ти увијек бити побједник
Подмукла самоћа крхко срце обавије
Схватих мама пријатељ као ти мени нико није
Ово вријеме хладно заборити нећу
Чврсто загрљени дочекат ћемо срећу
Осмијех красит ће твоје лијепо лице
Мјеста нема ни за трун несанице
Топлина твоја снагу ми даје
Срце уплашено жели да тај твој осмијех вјечно траје



Мухамед Дураковић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост