Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Харис Халилбашић - Осмијех


Tabla 13:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Осмијех


Ја се често смијем што је некима чудно
па кажу да ми је понашање неуљудно.
И када ми се проблем на путу испријечи
ја га наравно са осмијехом лијечим.
На мом сретном лицу осмијех је излог
да се смијешим стално не треба ми разлог.
Кад лекцију не знам да наставим
ја и тад осмијех на лице ставим.
И кад код куће нешто погријешим
вјерујте ми и тада се смијешим.
Кад задатак на табли не знам да ријешим
ја се и наставнику тужно насмијешим.
Ни једним бригама нећу да се покорим
ја са њима осмијехом се борим.
Да је осмијех лијек нек зна свако дијете
само се смијешите, немој осмијех да кријете.



Харис Халилбашић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост