Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Матија Златков - Други разред ћу памтити по...


Tabla 08:00:00 0


Наташа Липовац, ОШ „Вук Караџић“ Београд





Други разред ћу памтити по...


Пред други разред сам био мало уплашен. Изгледало је да је претежак и да ћу ићи по подне у школу, а то ми се не би свидело. Испоставило се да други разред није тако лош као што сам мислио.

У другом разреду ми се није баш све допало. „Народна традиција“ ми се никако није свидела, а „Свет око нас“ је био помало досадан. Највише ми се допало што смо ишли на разне излете - Дворац Дунђерски, Калемегдан, Звездара и Ботаничка башта. Такође смо ишли у биоскоп и позориште. Како се ближио крај школске године све више времена смо проводили напољу и увежбавали и играли „Између две ватре“. Најлепше од свега је што смо постали још бољи другови и сложни у свему. Захваљујем се учитељицама Наташи и Јаворки на свему што су нас научиле и што верују у све нас.

Други разред ћу памтити по томе што смо имали више да учимо, али и да се све више лепо дружимо. Надам се да ћемо у трећем разреду бити сјајни.


Матија Златков, II/4


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост