Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ахмед Дураковић - Стара кућа


Tabla 10:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Стара кућа


Веома стара кућа у дворишту моје нене је била моје омиљено мјесто. Привлачила ме нека тајанственост и осамљеност саме куће.

Има јако глатке зидове и други спрат. Миришљаво цвијеће је краси из сваког угла. Нена ми је причала да је некада била горда ограда која је бранила ту кућу од невремена. Дотрајали цријеп се више није сијао као некад. Сада је поломљен и блијед јер су га неки уништили када се комшиница преселила. Степенице су сијале у мјесечевим очима. Оно што је највише красило, су подеране сторе које су имале посвуда цвјетиће.

Ја сам јако везан за ту кућу. Можда је неким људима мала и ружна, али ја кроз своје очи видим јако лијепу кућицу уз чије је зидове зарасла вијугава лоза.


Ахмед Дураковић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост