Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Андреј Милетић - На табли је писало име


Tabla 12:00:00 0




На табли је писало име

Мој најсрећнији тренутак у животу


Дуго сам био центар света
око мене се вртела цела планета,
али то и није нешто, замислите....
Да сте једина ласта на крају лета.

Дуго су све очи у мене упрте биле
као да сам саткан од најфиније свиле.
Дуго сам био центар света
као да сам у галаксији једина планета.

Једног дана десио се лом.
У нашу кућу као да је ударио гром.
Вратила се мама са службеног пута
и изнела ми поклон из аута.

Тог трена десило се чудо
и од тада је у нашој породици
све дивно, помало и лудо.

Од тог  дивног минута
у мом животу почиње
поглавље дивно, ново
сваког трена додаје се ново слово.

Сада у у васиони имам друштво мило
о каквом се само маштало и снило.
Сада се сваког момента веселим
јер имам са ким слаткише да делим.

И тако је у један обичан дан
стао читав велики сан.



За Табла Фест 18


Андреј Милетић, III/1, ОШ “Станислав Сремчевић” Крагујевац

Ментор: Предраг Николић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост