Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Нина Максимовић - Кики


Tabla 16:00:00 0


Лидија Марић Јовановић, ОШ „Миле Дубљевић“ Лајковац



Кики


Мој пас Кики сладак је сав,
када га погледам постаје блесав.
Он је за мене права игра
врти се и скаче као чигра.
Вуче ме за рукав, мами ме и зове,
понекад долази и у снове моје.
Када грми када дува
Кики мене тада чува.
Занима га само храна
само једе целог дана.
Његова грива подсећа на лава,
чим залаје заболи ме глава.
Он се њушком својом дичи
јер на своју маму личи.
Мој Кики је чупав и бео,
волим га за живот цео.



Нина Максимовић,  V разред

Похвала на Осмом међународном фестивалу поезије младих песника „Машта и снови” који организује Центар за културу Сирмиумарт из Сремске Митровице


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост