Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ив-Ен Стојановић - Испричао ми је скакавац


Tabla 15:00:00 0


Наташа Липовац, ОШ "Вук Караџић" Београд


 

Испричао ми је скакавац


Налазила сам се на једној шареној и цветној ливади. Видела сам разне врсте биљака, инсеката и животиња. Извините, нисам Вам се представила, jа сам Душка. Данас сам на ливади да би пронашла пријатеља којег ћу упознати баш овде - на ливади пријатељства.

Када сам дошла на ливаду, цветови су се скупили, а бубице су се разбежале. Али ја сам нашла неку кућицу која је била малена и баш за бубицу као што је скакавац. Куцнула сам на вратанца и врата ми је отворио један скакавчић, који је био врло паметан и није ме се плашио. Скакавац ми је рекао: „Стој ту и не мрдај.“ Нисам знала шта је намеравао, али свеједно није деловао опасно. После пет минута скакавац ме је полио неким напитком, а ја сам се смањила на величину скакавца.

Он ме је ухватио за руку и повео ме је у своју кућицу. Тај скакавчић ми је показао разне напитке и рекао ми је да то није његова кућица, већ лабораторија. После смо отишли напоље, а он ми је показао остатак ливаде. Када смо се вратили у лабораторију, скакавчић је погледао кроз прозор и запитаo: „Душка, јесу ли теби ови лептири чудни?“ Ја сам му одговорила: „Нису ми чудни, већ једнолични зато што су сви бели.“ Онда скакавчић рече: „Али знаш зашто ја имам ову лабораторију? Да би обојио ове лептире својим напицима.“

Видела сам да су лептири срећни, без обзира што су сви исти - јер они знају да их чекају боје. Треба увек бити срећан, јер никад не знаш шта те чека. Људи који чине добро и увек су срећни су хероји.


Ив-Ен Стојановић, II/4


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост