Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Лука Баровић - Изгубљени


Tabla 10:00:00 0


Мирјана Шошкић, ООШ „Владислав Рибникар“ Београд


Лука Баровић


Изгубљени


Сад сам баш онакав
Каквог си ме желела
Озбиљан и зрео
Са фризуром шерифа
У вулгарној мајици
Што професоре нервира
Клатим се на часу
Стално жваћем жваке
Пушим иза школе
ко последња будала
Држим док ходам
Стиснуте шаке
Кад си поред мене
Називам те „мала“.

Сад си баш онаква
Какву сам те желео
С кикицом у коси
Откривеним пегама
И у белој сукњи
Што је лахор носи
Мирна си на часу
Једеш пеперминт
Учиш после школе
Ко последња будала
И када ме видиш
К мени трчиш спринт
Не смета ти никад
Што те зовем „мала“.

Сад смо баш онакви
Какви смо се хтели
Промењених улога
Промењеног стања
Тражимо се данима
Ал нас нигде нема
Перспектива наша је
Све тања и тања

Изгубљеној души
Ништа јасно није
у очају тражи
Плачне очи твоје
Хоћу да те додирнем
Не знам ко то жели
Шериф са почетка
Или биће моје



Лука Баровић, 8/6

Наставник српског језика: Сања Терић


Друга награда на 40. лимским вечерима дечје поезије и Прва награда на  6. фестивалу поезије београдских основаца „Мали победник“




«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост