Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Милутин Гашевић - Причали су ми како је било кад сам ја био беба


Tabla 16:00:00 0


Тијана Ранђеловић, ОШ „Бубањски хероји“ Ниш

 

Причали су ми како је било кад сам ја био беба


Рођен сам 23. јануара. Мама и тата су одувек говорили да је то најлепши дан у њиховом животу.

Био сам мирна и тиха беба. Много сам волео да се купам. У води сам толико мрдао рукама и ногама, па сам квасио све око себе. После мог купања били су мокри и мама и тата.

Уживао сам у друштву, нисам волео да будем сам. Кад ми неко приђе, ја се насмејем и пружам руке да ме узму. Волео сам да слушам док ми одрасли певају. Кад сам мало порастао, на крају сваке песме сам аплаудирао.

Волео сам да се играм. Омиљене играчке биле су ми штипаљке и пластична флаша. Од штипаљки сам правио воз, а на флаши ми је био много занимљив затварач.

Као беба на поклон сам добио пса Тару. Она ме је научила да ходам. Прво сам научио да пузим, тако што сам имитирао Тару. После сам се држао за њена леђа и полако ходао. Она је била стрпљива као права учитељица.

Волим да слушам родитеље када причају о мом детињству. Изгледа да њима није било досадно са мном.



Милутин Гашевић, II-2

Учитељица: Оливера Манић





«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост