Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ахмед Халилбашић - Два добра друга


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина



Два добра друга


Чим ми сунце у собу завири
чупава ми глава испод покривача извири
још кад ми сјајним зракама намигне
ја се одмах на лагане ноге дигнем.
На лице ставим осмијех блистави
све задатке за после оставим.
Напоље изађем сретан сав
онако расположен и чупав.
На главу црвени качкет ставим
идем Рексу да се јавим.
До његовог бокса сиђем
у јутарњу шетњу са њим идем.
Читав комшилук нас зна
та весела друга два.
Прво читаво двориште обиђемо
онда мало до пруге сиђемо.
Стреса Рекс са шапа росу
ја рукавом бришем ногу босу.
Сачекамо и испратимо први воз
и правимо се важни скроз
јер нам се машиновођа писком јави
и са руком на глави нас поздрави.
Ја руком а Рекс репом маше
замислите среће наше.
Трчећи на крај улице стигнемо
читав комшилук на ноге дигнемо.
Завиримо у воћњак комшије Иве
да провјеримо јесу ли зреле шљиве.
Савиле се од рода воћке све
маме ме и зреле јабуке те.
У воћњаку славуј пјесму пјева
а испод крушке Цицко миша тјера.
Затим на оближњу ливаду отрчимо
да сретни још који круг истрчимо.
Послије трчања тешко дишући
враћамо се гладни кући.
Кога сретнем ја му кажем Добар дан
а Рекс га позрави са једним гласним Ав,ав!


Ахмед Халилбашић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост