Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Нађа Јокић - Због чега волим моје одељење и моју школу


Tabla 13:00:00 0

Наташа Липовац, ОШ "Вук Караџић" Београд




Б
ио је први септембар дан за полазак у школу. Била сам узбуђена што крећем у први разред. У првом разреду на почетку школске године упознала сам и другаре и учитељицу и врло ми се свидело што сам у одељењу друго четри.
Пролазили су дани и месеци и научила сам свашта укључујући и рад и учење па чак и неуспеси су ме понешто научили. У мом одељењу упознала сам и другаре који су били супер и заједно смо били цео први разред. Била сам задовољна учитељицом јер је била праведна и никада нам није желела ни најмању злу мисао. И часови су били врло успешни јер смо се ми трудили да чујемо а учитељица је покушавала да оно што учимо буде занимљиво. Отишли смо на рекреативну наставу и тамо доживели толико тога. Имали смо и часове и то путовање ми се баш свидело. Када смо се вратили било је друго полугодиште па смо тако стицали још знања. Иако је било малих проблема све се одвијало како треба. Имала сам и посебно добре другаре и другарице али све у школи сам подједнако волела. Учитељица ми се свидела јер је све што је рекла учинила забавним и зато што мислим да сам ја најсрећније дете зато што имам тако добру учитељицу и тако добре другаре. Учитељица из боравка ми се исто свидела јер је имала тако добре намере као учитељица из наставе.
Мислим да не могу бити срећнија што сам у овом одељењу и увек кад излазим из школе имам добар осећај. Волим своју школу и одељење јер је то најбоље за мене.



Нађа Јокић, II4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост