Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Маша Алексић - Снови


Tabla 14:00:00 0

Данијела Оцокољић, ОШ "Никола Тесла" Раковица – Београд



Снови


Понекад сањам чудне ствари
шта раде добри травари
и вредни оџачари.

Снови су ми помало смешни
баш као мала деца на вртешци.

Најлепши су они кад ми се мама насмеје
као да ме тада сунце огреје.

Понекад су мало страшни
и плаше сву децу планете ове,
али ту су вилине чини
да их претворе у чаробне снове.

У једном сну дошетао је дечак један
слађи од чоколаде и шта рећи друго
сан је одједном постао медан,
и пожелела сам да потраје дуго.

Једанпут је дошао чика полицајац
и све је увео у ред,
а затим забранио да се једе мед.

Једне топле летње ноћи
сањала сам да животиње имају разне моћи.
Е, то су били једни од најлепших снова...
јављам се кад прође година ова и стигне нам нова.


Маша Алексић, 4/5


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост