Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Ања Александра Василијевић - Познајем дивно створење


Tabla 10:00:00 0

Ања Александра Василијевић са наставницом Снежаном Стојановић

Познајем  дивно  створење


Било ми је две или три године када ме је отац напустио. А она је  остала са мном...

Моја јунакиња, мама! Самохрани родитељ! Подиже ме сасвим сама и она једино зна колико је тешких одлука и хладноћа, нејасних страхова и брига пало на њену душу. Пред њом се отворила капија, закорачила је у свет туге, љубави и бола. Некада, када би бол дошла по своје, речи би падале у провалију, као да су од најтежег камена. Али никада се није предавала, борила се за сваки мој осмех и сваку моју детињасту реч. Тузи није дозвољавала да је покори јер је њена љубав била огромна, као планина. Дубоко у себи проналазила је снаге да настави даље.

Често бих се питала где су границе издржљивости. Мамин поглед на свет био је веома оптимистичан и утешан, говорила је да се лоше ствари догађају само лошим људима или онима који направе лоше животне изборе.

Присећам се једног дана који нам је у потпуности променио живот. Шетале смо мама и ја Топчидерском шумом. Угледала сам белу голубицу која је у кљуну носила зрно зрновито. Испало јој је из кљуна, и ја сам га у трави пронашла. Када сам пружила руку ка голубици, долетела је и одмахнула главом, као да је желела да каже ''Не, носи га, то  је  сада  твоје  зрно!'' Залепршала је анђеоским крилима и одлетела.

Када смо стигле кући, узела  сам зрно и засадила га у башти. Заједно смо расли Нада и ја, како сам зрно назвала. Засадила сам зрно, изникла је Љубав!

Моја мама је сада залива, сва је некако озарена срећом, испуњена радошћу и спремна да иде у нове победе. У једно сам сигурна... Голубица нам је донела мир.

Љубав није само реч, то је моја мама, жена са јаким осећањима.
Сада тачно знам шта значе мамине речи: ''Жеља - загарантована победа!''



За Табла Фест 17


Ања  Александра  Василијевић, 7-2, ОШ  ''Васа  Чарапић'' Бели Поток

Наставница Снежана  Стојановић


Прво место на конкурсу за фестивал дечјег стваралаштва „Табла Фест 17“ у категорији литерарни радови старији узраст по оцени Дечјег жирија

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост