Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Нина Јечменић - Мени драга особа


Tabla 10:00:00 0

Јелена Ивановић, ОШ „Горачићи“ Горачићи



МЕНИ ДРАГА ОСОБА


Има много људи које волим и који су ми драги. Мени најдража особа је моја мама. Иако је тешко сву ту љубав пренети на папир, ја ћу се потрудити да на најбољи могући начин опишем своју маму.

Моја мама има зелене очи које у зависности од њеног расположења мењају боју и сјај. Има мали, прћаст носић. Њене златне руке увече се налазе на мом телу док ми прича приче и песме. Густа, црна и бујна коса ударала би јој по леђима и сјајила се на сунцу. Када би моја мама прошла улицом, цео град би се окретао за њом. Она од детињства носи наочаре. Дуго чува наочаре с цирконима које сам ја, нажалост, разбила. Понекад виче на мене и грди ме, али ја сам то својим несташлуцима заслужила. Њене мане су тврдоглавост, експлозивност и живахност. По томе личим на њу, јер и ја имам нешто од тих особина. Уме она да буде и нежна. Бави се кућним пословима, ради на пољу и бави се одржавањем и заливањем биљака. Како од малих ногу, тако и дан-данас ме купа јер имам коврџаву косу. Обожава када је изненадим поклонима. Када видим маму, тату и секу срећне и загрљене, осетим се срећно и испуњено. Обожавам када ми плете кике и прави разне фризуре. Волим када ме мази, грли и љуби.

Ово је била мала прича о мојој мами која је стварно најбоља мама на свету.


Нина Јечменић, III р.

ИО Губеревци

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост