Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Миња Ивановић - Срећан сам кад помогнем


Tabla 15:00:00 0


СРЕЋАН  САМ  КАДА ПОМОГНЕМ


Питао сам се какав је осећај када некоме заиста помогнеш. Недавно ми се пружила прилика да тако нешто и доживим.

Студио глуме, чији сам био члан, организовао је хуманитарну акцију за децу без родитеља. Моја породица се радо прикључила. Прикупљали смо гардеробу, обућу, играчке и књиге. Сви смо били јако заинтересовани да што више ствари прикупимо. Читав викенд сам само о томе размишљао.

Са татом сам отишао  у Дом за децу без родитеља. Примили су нас васпитачи  који брину о тој деци. Имали смо прилику и да упознамо неколико деце. Видео сам срећу на њиховим лицима због поклона које ће добити, али и тугу због своје усамљености. Много су се захваљивали. Васпитачи су нам објаснили да ће вредније ствари давати као награду за вредно учење и лепо понашање. Дуго сам размишљао.

Ипак, био сам поносан, задовољан својим поступком. Сазнао сам какав је осећај када помогнеш. Диван је осећај!



За Табла Фест 16


Миња Ивановић, 4. разред ОШ „ Карађорђе ”, Београд


Учитељ, Светлана Јевтић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост