Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Страхиња Мишковић - Песма о другарству


Tabla 12:00:00 0




Песма о другарству


Док ми деда прича о животу,
И људима што их другарство веже,
Његове се старе очи,
Некако чудно разнеже.
И мој тата често ми каже,
Да друг, друга никада не лаже.
Друг другу увек лечи муку,
Друг другу увек пружа руку.
Научио сам са мојих година осам
Да је другарство поклон вредан.
Са пријатељима делиш радост сваку,
Са њима делиш и задњу жваку.
У школи цртам, рачунам, читам,
Кад нешто не знам
Ја друга питам.
За рођендан ми је највећи дар,
Кад насмејан дође мој другар.
Желим да целу нашу планету,
Прекрију срећне, златне мреже,
И сваког човека и свако дете
Другарство и љубав заувек веже.



За Табла Фест 18


Страхиња Мишковић, III-1, ОШ Станислав Сремчевић” Крагујевац

Ментор: Предраг Николић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост