Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Лука Којић


Unknown 14:00:00 0

Горица Ћућула-Шаренац, ЈУОШ "Свети Сава" Рогатица, Република Српска, БиХ
 

Лука Којић


Л
ука је рођен 2004. године. Иде у одјељење V1 у ОШ "Свети Сава" у Рогатици. Одличан је ученик, увијек позитиван, ведар, комуникативан, а својим шалама често насмије цијело одјељење. Лука је веома добар спортиста, тренира фудбал и кошарку. Његову собу красе многе медаље и дипломе. Ужива и  на фолклору, има велики број наступа иза себе не само по градовима БиХ већ и шире. Недавно је учествовао на конкурсу "У књигама станују јунаци" гдје је добио посебну похвалу за рад.



Мој јунак из књиге

М
ој јунак је Фолко, из књиге "Бела Грива". Он је лик из књиге који је на мене оставио највећи утисак зато што је он радознао, спретан, упоран, паметан, пожртвован, воли животиње. На часовима смо много причали о њему, тумачили његове поступке, па сам често и код куће замишљао себе на његовом мјесту. Код Фолка ми се свиђа што воли животиње и што би због пријатељства све жртвовао. Он покушава да спаси коња, свог пријатеља, не размишљајући о себи, свом животу. Дивим му се и на храбрости којом корача кроз живот без родитеља. Дјетињство без родитеља је сигурно тужно и тешко. Читајући ову књигу, још више сам почео да цијеним своје родитеље, све оно што они раде за мене. Из Фолковог скромног дјетињства, његове жеље и борбе да постане добар човјек закључио сам да се у животу треба борити за своје циљеве.


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост