Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Алекса Николић - Упутство за одрастање


Unknown 11:00:00 0


Упутство за одрастање
(мојој куми Даници)


Кад су твој тата и моја мама
били мали,
постали су
најбољи другари.

Другарство им траје
све до дана ови',
тако ти и ја
постасмо кумови.

Данице, чекам  те
од кад за себе знам,
да ти понеки
савет дам.

Док сам био мали
радио сам свашта.
За то је крива
моја машта.

Зато сам ту,
да ти објасним разне ствари;
да те васпитавање одраслих
не поквари.

Не дозволи
да те тата држи за руку!
Не дозволи себи
такву бруку

Веруј да никад
нису смешнија родитељска лица,
него кад сама
излазиш из колица.

И обавезно
чим седне тата,
ти се запути
до улазних врата.

Кад хоће да одмори мама,
закукај из кревеца
како нећеш, не смеш и не желиш
да будеш  сама.

Кад си у парку
обавезно прво
пронађи неко
високо дрво.

По дрвету пењи се,
Виси, скачи,
док тата очи не исколачи.

Ако не трчиш
и не скачеш „за пет“...
... не брини ...
шаљем ти „супер брзи тротинет“.

Када лопта скочи у двориште туђе,
ко је прави на капију не уђе;
већ прескочи ограду лако,
знај то не може свако.

И за све у животу ако ти запне,
ја сам ту,
и кад  треба,
увек ће да ти шапне.


За Табла Фест 15

Алекса Николић, IV5, ОШ Станислав Сремчевић” Крагујевац

Ментор: Предраг Николић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост