Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Матија Цонић - Радост животу


Unknown 07:28:00 0


Мирјана Шошкић, ОШ „Владислав Рибникар“ Београд

Радост животу 

Нека ми неко објасни
Јер није ми јасно зашто постојим
Нека ми неко каже
Зашто баш ја живим и минуте бројим
Нека ми неко исприча
Ко ми је живот подарио
И нека ми каже
Зашто сам створен

Чудотворна је моћ живљења,
Моћ да покренеш руке, да помераш усне,
Да видиш сунце, да чујеш глас,
Да прислониш руку на своје груди
И осетиш срце како куца

То је невероватан осећај:
Живети, осећати, разумети.
Волети свет око себе
Чак и кад си тужан, кад ти није ни до чега
Сети се да постоји разлог,
Разлог због којег крв тече баш кроз твоје вене,
Разлог због којег срце куца баш у твојим грудима,
Разлог нама непознат, али Богу познат

Зато, радуј се животу, буди срећан,
Поштуј то што је баш теби пружена та привилегија,
Што је баш теби издато право
Да постојиш на овоме свету

Нико те не може спречити да живиш; да проживиш живот како треба
Јер ти си јединствен и нико други то не може променити
И сваки секунд свога живота проведи у срећи
Јер ти си јединствен и то ти нико не може ускратити


Матија Цонић VIII-4, (Јасмина Шуша, проф. српског језика)


Друга награда  8. међународног фестивала поезије и кратке приче деце и младих „ДУШКО ТРИФУНОВИЋ“ за поезију у категорији основаца

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост